Credit By Dhammadownload
ဆင္ျဖဴကြၽန္းဆရာေတာ္ ဦးဓမၼသာရ
ေဟာႀကားေတာ္မူေသာတရားေတာ္မ်ား
Dhamma Talk Audio
The following lists are the high quality audio file in MP3 format.
Please be note that the average file size for MP3 is about 70MBytes
and it may take time to download.
If you are listening the audio on-line, it is recommended to listen
the low bandwidth window media audio format..
MP3 Disc 1
၁။ ၂၄-၁၁-၁၉၉၈ နံက္ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ အေျခခံံ (၁)
၂။ ၂၄-၁၁-၁၉၉၈ ည ကုိယ့္ ကိုိုယ္ ကုိိယ္ ဒိဠိ အရင္ခြာ၃။ ၂၅-၁၁-၁၉၉၈ နံက္ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ အေျခခံ (၂)
၄။ ၂၅-၁၁-၁၉၉၈ ည ရွင္ဆႏၷ အားဒိ႒ိသတ္ေပးပုံ၅။ ၂၆-၁၁-၁၉၉၈ နံက္ အဂၤါ ၁၂ ပါးအေမွာင္ ၅ စင္းအလင္း ၅ ခ်က္၆ ၂၆-၁၁-၁၉၉၈ ည ရွင္ယမကရဟန္းအားဒိ႒ိသတ္ေပးပုံ၇။ ၂၇-၁၁-၁၉၉၈ နံက္ ၃ ပါးအစပ္ႏွင့္ႏွလံုးသြင္းမွန္၈။ ၂၇-၁၁-၁၉၉၈ ည ရွင္ဆႏၷအားဒိ႒ိ ႏွင့္တဏွာ သတ္ေပးပုံ၉။ ၂၈-၁၁-၁၉၉၈ နံက္ ၀ဋ္လည္ပုံ ႏွင့္ ၀ဋ္ ျပတ္ပုံ၁၀။ ၂၈-၁၁-၁၉၉၈ ည သစၥညဏ္ ကိစၥညဏ္ ကတညဏ္ - ၁၁၁။ ၂၉-၁၁-၁၉၉၈ နံက္ ကာလ ၃ျဖာ ႏွင့္ ၀ိသာခ-ဓမၼဒိႏၷာ၁၂။ ၂၉-၁၁-၁၉၉၈ ည သစၥညဏ္ ကိစၥညဏ္ ကတညဏ္ - ၂၁၃။ ၃၀-၁၁-၁၉၉၈ နံက္ ျခင္းရာ ၂၀ ႏွင့္ သမာဒိ႒ိ ၅ မ်ိဳး
MP3 Disc 2
၁။ ၃၀-၁၁-၁၉၉၈ ည သစၥညဏ္ ကိစၥညဏ္ ကတညဏ္ - ၃၂။ ၁-၁၂-၁၉၉၈ နံက္ နိ၀ရဏတရား ၅ ပါး ႏွင့္ ေသာတာပန္္ အဂၤါ ၇ ပါး ၃။ ၁-၁၂-၁၉၉၈ ည နိဗၺာန္အေႀကာင္းအဂိ၀စၦသုတ္ ႏွင့္စုေပါင္းေရစက္ခ် ၄။ ၆-၁-၁၉၉၅ နံက္ ၅။ ၆-၁-၁၉၉၅ ညေန ၆။ ၇-၁-၁၉၉၅ နံက္ ၇။ ၇-၁-၁၉၉၅ ညေန ၈။ ၈-၁-၁၉၉၅ နံက္ ၉။ ၈-၁-၁၉၉၅ ညေန သကၠပၫွာသုတ္ မစၦရိယ ၁၀။ ၉-၁-၁၉၉၅ နံက္ ၁၁။ ၉-၁-၁၉၉၅ ညေန
MP3 Disc 3
၁။ ၁၀-၁-၁၉၉၅ နံက္ အေမွာင္ငါးစင္း အလင္ငါးခ်က္ႏွင့္ စရုက္ႏွင့္ကမၼ႒ာန္ေရြးပုံတရာေတာ္ိ ၂။ ၁၀-၁-၁၉၉၅ ညေန ယမကရဟန္း ၃။ ၁၁-၁-၁၉၉၅ နံက္ ၄။ ၁၁-၁-၁၉၉၅ ညေန ၀ိပၸလíာသ၊ ႕ႎသုေကာပမသုတ္ ၅။ ၁၂-၁-၁၉၉၅နံက္ ၆။ ၁၂-၁-၁၉၉၅ ညေန သစၥ၊ကိစၥကတဥာဏ္ ၇။ ၁၃-၁-၁၉၉၅ နံက္ ၈။ ၁၃-၁-၁၉၉၅ ညေန သစၥ၊ကိစၥကတဥာဏ္ ၉။ ၁၄-၁-၁၉၉၅ နံက္ ၁၀။ ၁၄-၁-၁၉၉၅ ညေန သစၥ၊ကိစၥကတဥာဏ္ ၁၁။ ၁၅-၁-၁၉၉၅ နံက္ ၁၂။ ၁၅-၁-၁၉၉၅ ညေန နိဗၺာန္တရား
**** the following audio uploaded and published on 22 Aug 2010****
****** ေအာက္ပါ တရားေတာ္မ်ားသည္ ဆရာေတာ္၏ တူျဖစ္သူ ကိုေက်ာ္ဝဏၰ (LotusFoundation)မွ စီစဥ္လႈဒါန္းပါသည္ *******
ဆင္ျဖဴကၽြန္းၿမိဳ႕ မိုးကုတ္ဝိပႆနာဓမၼရိပ္သာ ဓမၼာရုံႀကီးေပၚတြင္ ေဟာၾကားေတာ္မူေသာတရားေတာ္မ်ား
Credit Dhammadownload
မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ ဘုရားၾကီး
၂။ ၂၄-၁၁-၁၉၉၈ ည ကုိယ့္ ကိုိုယ္ ကုိိယ္ ဒိဠိ အရင္ခြာ၃။ ၂၅-၁၁-၁၉၉၈ နံက္ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ အေျခခံ (၂)
၄။ ၂၅-၁၁-၁၉၉၈ ည ရွင္ဆႏၷ အားဒိ႒ိသတ္ေပးပုံ၅။ ၂၆-၁၁-၁၉၉၈ နံက္ အဂၤါ ၁၂ ပါးအေမွာင္ ၅ စင္းအလင္း ၅ ခ်က္၆ ၂၆-၁၁-၁၉၉၈ ည ရွင္ယမကရဟန္းအားဒိ႒ိသတ္ေပးပုံ၇။ ၂၇-၁၁-၁၉၉၈ နံက္ ၃ ပါးအစပ္ႏွင့္ႏွလံုးသြင္းမွန္၈။ ၂၇-၁၁-၁၉၉၈ ည ရွင္ဆႏၷအားဒိ႒ိ ႏွင့္တဏွာ သတ္ေပးပုံ၉။ ၂၈-၁၁-၁၉၉၈ နံက္ ၀ဋ္လည္ပုံ ႏွင့္ ၀ဋ္ ျပတ္ပုံ၁၀။ ၂၈-၁၁-၁၉၉၈ ည သစၥညဏ္ ကိစၥညဏ္ ကတညဏ္ - ၁၁၁။ ၂၉-၁၁-၁၉၉၈ နံက္ ကာလ ၃ျဖာ ႏွင့္ ၀ိသာခ-ဓမၼဒိႏၷာ၁၂။ ၂၉-၁၁-၁၉၉၈ ည သစၥညဏ္ ကိစၥညဏ္ ကတညဏ္ - ၂၁၃။ ၃၀-၁၁-၁၉၉၈ နံက္ ျခင္းရာ ၂၀ ႏွင့္ သမာဒိ႒ိ ၅ မ်ိဳး
ေ "ငါ "ဆိုတဲ့ အတၱဒိ႒ိ
မျပဳတ္ေသးတဲ့ ပုဂၢိဳလ္မွန္သမွ် ဒါနေတြ အၾကိမ္ၾကိမ္ျပဳ ,သီလေတြ အၾကိမ္ၾကိမ္
ေဆာက္တည္ေနပါေစ။အဲဒီ ဒါန ,သီလ သတိၱေတြက ဆိုင္ရာ,ဆိုင္ရာ "သုဂတိဘုံ"ေတြမွာ
အက်ဳိးေပးေပမဲ့ ကံအရွိန္ကုန္လို ့ သတိၱကုန္ရင္ေတာ့ အဲဒီ ပုဂၢိဳလ္ကို အဲဒီ
ဒိ႒ိကဘဲ ဒုကၡတိ ဘုံ ေတြကို ျပန္ဆြဲခ်တယ္။
-ဝိပႆနာ မလုပ္ေသးတာျဖင့္ ေသရတာ အားမရေသးလို ့လား ေမးဖို ့ဘဲ ရွိေတာ့တယ္။
ခင္ဗ်ားတို ့ အင္မတန္ ကိုယ္က်ဳိးနည္းမွာစိုးလို ့ ဒီအလုပ္ကို ခိုင္းေနတာမွတ္ပါ။
- ပုထုဇဥ္အျဖစ္နဲ ့ ေသရင္ လူတစ္သိန္းေသလို ့ တစ္ေယာက္ သုဂတိ မေရာက္ဘူး။ ျဖည္းျဖည္းမွ ဆိုတဲ့စကား မသုံးပါနဲ ့ျဖည္းလာခဲ့တာ ၾကာပါျပီ။
-ခင္ဗ်ားတို ့က မသိလို ့ေအးေအးေနတာ,ေတာ္ၾကာ ခင္ဗ်ားတို ့ ေတြ ့ရမဲ့ ဒုကၡက မေသးဘူးေနာ္။ "ဆုေတာင္းျပည့္ ဘုရား"မကယ္နုိင္ဘူး ျဖည္းျဖည္းမွဆိုတဲ့ ဆင္ေျခေပးေနလို ့ကေတာ့ ငရဲမ်ဳိးေစ့ ၾကီးပြားပါရေစဆိုတာနဲ ့ အတူတူဘဲ။
-တစ္ေန ့တစ္ေန ့ ျဖစ္ေနတဲ့ ေလာဘ,ေဒါသ,ေမာဟ ေတြဟာ တစ္ေန ့ကို ငရဲေရာက္ဖို ့ ဘဝေပါင္း မေရမတြက္နိုင္ဘူး။စိတ္ကေလး တစ္လံုး,ေစတနာေလးတစ္ခု အပါယ္တစ္ခါေရာက္ဆိုေတာ့,
စိတ္ေပါင္းကလည္း မေရတြက္နိုင္ဘူးဆိုေတာ့က,အပါယ္က တက္စရာမျမင္ဘူး။
-သာသနာ ငါးေထာင္ဆိုတာ ႏွစ္ အပိုင္းအျခားကို ေခၚတာမဟုတ္ဘူး။သာသနာဆိုတာ ႏွစ္ကိုမေခၚ အဆုံးအမ ကိုေခၚတာဘဲဆိုတဲ့ အခ်က္ကို သိၾကရမယ္။ေဟာတဲ့အတိုင္း လိုက္နာၾက က်င့္ၾကံအားထုတ္ၾကလို ့ဆိုတာဟာ သာသနာဘဲ။သာသနာ ငါးေထာင္ဆိုတဲ့ စကားေတြဟာ သာသနာမဟုတ္ဘူး။သာသနာဆိုတာ လိုက္နာသူအေပၚမွာ လုံးဝတည္ေနတယ္။လိုက္နာရမယ့္ သူက မလိုက္နာရင္ ဘုရားရွင္ ရွိေနလည္းမဆိုင္, မရွိလည္း မဆိုင္ဘူး။ ဒီ ဘုရားေဟာထားတဲ့ စကားေတာ္အတိုင္း, အဆုံးအမ အတိုင္း လိုက္နာမွဳ မလိုက္နာမွဳ အေပၚမွာသာ တည္တယ္။
-မနက္ျဖန္ ေသသြားရင္ သာသနာနဲ ့ငါ အိုးစားကြဲတာဘဲမွတ္။ကိုယ္ေသရင္ အပါယ္တြန္းခ်မယ့္ တရားေတြ ဝမ္းထဲရွိေနလ်က္နဲ ့ေႏွာင့္ေႏွးတဲ့ အလုပ္ လုပ္ေနရင္ ဒီထက္မိုက္တာ ရွာမေတြ ့ေတာ့ဘူး။ တစ္ဘဝ တစ္နပ္စာ ငဲ့ေနတာနဲ ့ တစ္သံသရာလုံး နစ္နာသြားလိမ့္မယ္။
- ဘုရား အေပၚလည္း သံသယမရွိနဲ ့ ,တရား အေပၚလည္း သံသယ မရွိနဲ ့,ကိုယ့္ကိုယ္လည္း သံသယ မရွိနဲ ့ သာသနာနဲ ့ၾကဳံ ,ဆရာေကာင္းနဲ ့ၾကဳံလို ့ ပါရမီကလည္း ျပည့္ေနျပီ။က်င့္သာက်င့္ရမွာဘဲ။ အခ်ည္းႏွီးလုံးဝ မျဖစ္ဘူးဆိုတာ မွတ္လိုက္ပါ။
ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ ဘုရားၾကီး
"ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ ျမန္မာျပန္" ...
(၁) အဟုတ္အမွန္ ဧကန္မျမင္ မထင္မလင္း မသိျခင္းဟူေသာ အေၾကာင္း တရား ထင္ရွားရွိ ေနျခင္းေၾကာင့္ ပစၥုပၸန္ သံသရာ ႏွစ္ျဖာ အမႈ ျပဳစု ပ်ိဳးေထာင္ျခင္းဟူေသာ သခၤါရအစု ျပဳျပင္မႈတို႔သည္ ျဖစ္ပြားကုန္၏ ...(၂) ပစၥဳပၸန္ သံသရာ ႏွစ္ျဖာအမႈ ျပဳစုပ်ိဳးေထာင္ျခင္း ဟူေသာ သခၤါရတရား ထင္ရွားရွိေနျခင္းေၾကာင့္ ဘ၀တစ္ပါး၌ ၀ိညာဥ္တစ္ပါး ျဖစ္ပြားလာရ၏ ...
(၃) ဘ၀သစ္၌ ၀ိညာဥ္တစ္ဖန္ ျဖစ္ရျပန္ရျခင္းဟူေသာ အေၾကာင္းတရား ထင္ရွား ရရွိလာေသာေၾကာင့္ ရုပ္နာမ္ ႏွစ္ပါးတို႔သည္ ျဖစ္ပြားလာရ၏ ...
(၄) ရုပ္နာမ္အစု ျဖစ္ေပၚမႈေၾကာင့္ ဒြါရေျခာက္မည္ အၾကည္ေျခာက္ပါး တို႔ျဖင့္ ျဖစ္ပြားလာရ၏ ...
(၅) ဒြါရေျခာက္မည္ အၾကည္ေျခာက္ပါး ထင္ရွားရွိေနျခင္းေၾကာင့္ အာရံု၌ ေတြ႔မႈအျပား ဖႆေျခာက္ပါးသည္ ျဖစ္ပြားလာရ၏ ...
(၆) ဖႆေျခာက္ပါး ထင္ရွားရွိေနျခင္းေၾကာင့္ အာရံုခံစားမႈ ေ၀ဒနာ စု ေျခာက္ပါးသည္ ျဖစ္ပြားလာရ၏ ...
(၇) ေ၀ဒနာေျခာက္ပါး ထင္ရွားရွိေနျခင္းေၾကာင့္ ၀တၱဳအာရံု ကာမဂုဏ္ကို ခံုမင္တြယ္တာ တဏွာေျခာက္ပါးတုိ႔သည္ ျဖစ္ပြားလာရ၏ ...
(၈) တဏွာေျခာက္ပါး ထင္ရွားရွိေနျခင္းေၾကာင့္ စြဲလမ္းျပင္းထန္ေသာ ဥပါဒါန္ေလးပါးသည္ ျဖစ္ပြားလာရ၏ ...
(၉) ဥပါဒါန္ေလးပါး ထင္ရွားရွိေနျခင္းေၾကာင့္ ကံဥပပတ္ ႏွစ္ရပ္အပံု ဘ၀အစံုသည္ ထင္ရွားျဖစ္ပြားလာရ၏ ...
(၁၀) ကံဥပပတ္ ႏွစ္ရပ္အပံု ဘ၀အစံု ထင္ရွားရွိျခင္းေၾကာင့္ ပဋိသေႏၶ တည္ေနစြဲၿငိသည့္ ဇာတိတရားသည္ ျဖစ္ပြားလာရ၏ ...
(၁၁) ဇာတိတရား ထင္ရွားရွိေနျခင္းေၾကာင့္ အိုျခင္း ... ေသျခင္း ... စိုးရိမ္ျခင္း ... ငိုေၾကြးျခင္း ... ဆင္းရဲျခင္း ... ႏွလံုးမသာယာျခင္း ... သက္ႀကီးရိႈိက္တငင္ ပင္ပန္းျခင္းတို႔သည္ တစ္ခါတည္းပါၿပီး ျဖစ္ပြားလာၾကကုန္၏ ...
ဤသို႔ ခ်မ္းသာမဖက္ ဆင္းရဲသက္သက္သာ ျဖစ္ေသာ တရားအစုတို႔သည္ အေၾကာင္းအက်ိဳးျပဳ၍ ျဖစ္ေပၚလာၾကကုန္၏ ...
ဤသည္ကားးး
အားလံုးေသာပုဂၢိဳလ္မ်ား နားလည္ေအာင္ ပါ႒ိမဖက္ ျမန္မာျပန္ သက္ သက္ ေဖာ္ျပလိုက္ျခင္း ျဖစ္ပါသည္ ...။
(ဓမၼစရိယ ဦးတင္ျမင့္)
~~~ ဓမၼမိတ္ေဆြ သူေတာ္စင္အေပါင္း က်န္းမာရႊင္လန္း ျငိမ္းေအးႏိုင္ ၾကပါေစ~~~
No comments :
Post a Comment